czwartek, 10 marca 2011

Bardzo specjalny post.

Z pomroku dziejów wyłania się oto rodzina.....



Siedząca para to moi pradziadkowie. Stoją moja babcia Walentyna i dziadek Stanisław, na krzesełku stoi wujek mój Marian (zginął w obozie jenieckim na Ukrainie) i na kolankach Roman (rozstrzelany w Starych Jabłonkach). Nie urodził się jeszcze wujek Bonifacy (zginął w Szkocji od ran). Wiele lat później urodziła się moja matka.


I oto ja, z cudzym psem.....
Następne pokolenie to mój syn, trochę starszy niż na tych fotografiach. A nawet wręcz staruch.
Posted by PicasaI dzisiaj są jego urodziny. Happy Birthday, Michałku!
Zyczę ci, żebyś zawsze był taki, jaki jesteś. I spełnienia marzeń.
I wdzięku osobistego. I poczucia humoru.
Kochamy cię bardzo.

7 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego dla mamusi i synusia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękne pamiątki... Życzę wszystkiego najlepszego, jak już tu zajrzałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam stare fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stare fotografie maja w sobie to coś ;o) Dużo zdrówka, szczęścia i radości dla solenizanta ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych starych pamiątkowych zdjęć. A synowi STO LAT życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do życzeń...życzę wszystkiego najlepszego...;pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zdjecia to prawdziwy skarb! Wszystkiego najlepszego dla Syna:) jako niemowlaczek byl przeslodki!

    OdpowiedzUsuń