piątek, 11 marca 2011

And the lucky winner is..........

No i nadszedł dzień losowania. Już się sama nie mogłam doczekać.
A więc...... to było tak:

Losy przygotowane.


Sierotek drżącą ręką miesza losy dla sprawiedliwości dziejowej.
I, hurra, JEST. Historyczny moment.



I nasz lucky winner to INGA. Brawo.


I dodatkowa nagroda dla wczorajszej solenizantki MAMUSKI73, z życzeniami urodzinowymi i żeby, wiedziała, że los się do niej uśmiecha.
I kwiatki dla wszystkich biorących udział w moim pierwszym candy z podziękowaniem za miłe słowa, komentarze i zainteresowanie. Już minął rok, od kiedy opisuję te przygody ze swego życia i dalej nie mogę się nadziwić, ile super fajnych, i zdolnych, i wesołych, i sympatycznych dziewczyn jest na świecie (paru chlopaków, zresztą też). Bardzo jestem szczęśliwa, że mogłam was poznać. Mam nadzieję poznać jeszcze więcej osób, ale ten Internet to super sprawa, co?

A winnerki bardzo proszę o przysłanie adresów na mój email joannasobol@gmail.com.
zebym mogła wysłać paczuszki.

10 komentarzy:

  1. Gratuluje Szczesliwie Wylosowanym:) a Tobie Joasiu dziekuje za sympatyczna zabawe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynom gratuluję i dziękuję Tobie za fajną zabawę;pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla winnerek, dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam i życzę WIOSNY!!!
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciężczyni ;o) I bardzo dziękuje za możliwość wzięcia udziału w zabawie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you very much, very nice!

    OdpowiedzUsuń
  7. o rajusku jakie super wyroznienie;zaczne chyba czesciej sie zglaszac na candy,bo cos los sie zaczyan do mnie usmiechac

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję szczęściarom!:)serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci radosnych i pełnych nadziei Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń